Σάββατο, 20 Απριλίου 2013

Υπάρχει «χώρος» στη Γερμανία για ελληνικά βιολογικά προϊόντα

Σημαντικές είναι οι δυνατότητες των ελληνικών βιολογικών τροφίμων στη Γερμανική αγορά, ταυτόχρονα όμως φαίνεται ότι χάνουν σε θέματα αποθήκευσης, διανομής, χρόνου παράδοσης, συσκευασίας και δράσεων marketing.

Για το σκοπό αυτό, το γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων του Γενικού Προξενείου μας στο Μόναχο, προτείνει την εκπόνηση επιχειρηματικού σχεδίου προώθησης στη γερμανική αγορά, σε μικρή, αρχικά, κλίμακα. Βασικό στοιχείο του πιλοτικού σχεδίου είναι η δημιουργία στη Γερμανία ενός χώρου παραλαβής και διανομής των ελληνικών βιολογικών προϊόντων που θα μπορεί να εφοδιάζει και τα καταστήματα
της λιανικής. 

Το προτεινόμενο εγχείρημα, όπως επισημαίνει το γραφείο ΟΕΥ, θα έπρεπε να συνδυαστεί και με δράσεις μάρκετινγκ των ελληνικών βιολογικών προϊόντων είτε προς τον τελικό καταναλωτή είτε προς τα ενδιάμεσα κανάλια διανομής, ώστε σε μεταγενέστερο στάδιο η δράση να είναι σε θέση να λάβει χαρακτήρα δημιουργίας ελληνικού brand name βιολογικών προϊόντων. 

Η αγορά βιολογικών προϊόντων στη Γερμανία είναι μία πολύ δυνατή αγορά η οποία θα συνεχίσει να αυξάνεται, εξαιτίας της ευαισθητοποίησης των καταναλωτών σε θέματα υγείας και διατροφής. Μάλιστα, στην έκθεση του γραφείου ΟΕΥ, επισημαίνεται ότι οι Γερμανοί είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν υψηλότερη τιμή εάν πεισθούν ότι τα προϊόντα που αγοράζουν είναι αυθεντικά και πληρούν κάποιες προϋποθέσεις, όπως αυτή της καλής μεταχείρισης των ζώων (εφόσον πρόκειται για ζωικά προϊόντα).

Ο λόγος για τον οποίο οι Έλληνες παραγωγοί βιολογικών προϊόντων μπορούν να επενδύσουν στις εξαγωγές στη Γερμανία είναι το ότι υπάρχει μεγάλη ζήτηση για βιολογικά (κυρίως όμως εγχώριας παραγωγής, η οποία όμως δεν καλύπτει την προσφορά) και το κενό αυτό μπορούν να καλύψουν οι εισαγωγές. 

πηγή: www.agronews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...